Montag, 15. März 2010

un pic de zăpadă pentru tine Jeanina



Dragă Jeanina, când am ieșit dimineața(12 martie) cu treburi prin oraș și am vazut ce zăpadă, ce floșcăială de zăpadă aveam în fața mea.....nu puteam să nu ma gandesc la tine....după ce cu o seară înainte am citit pe blogul tău despre soarele fierbinte de martie din Tenerife...hmmmmmmmm, si despre faptul că ce fain e să stai să moțăi sub mângâierea razelor de soare și să visezi exact la locul în care ești. Fulguia frumos pe strada mea în dimineața aceea, dar degeaba, că nu a fost suficient de frig să se și depună, să poți zice că arată frumos strada acoperită cu zăpadă. Cum ziceam....o floșcăială.
Tocmai ca să -ți întăresc bucuria că ești într-un loc minunat( ceea ce nu prea cred că mai este nevoie) am postat aceste poze.
Sunt convinsă că acum încă nu ți-e dor deloc de iarnă și de zăpadă.
Offfffffffff,of, noi p-aci încă mai trebuie să stăm zgribuliți o perioadă :))).....că de costum de baie și plajă și soare ....doar în vis poate fi vorba.
Să vă faceți șederea cât mai placută și cât mai lungă. Cât o vreți voi de lungă :)))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen