Sonntag, 28. März 2010

Salsa Addicted Festival- ediția a 3-a - Timișoara


Răzvan si Oana /Timișoara
DJ Willy /Franța/Paris și Andrea Bán/ Ungaria/Budapesta


Manuel Mascarell/Spania și Ramon Morales/SUA/Mexic cu navetă deasă în Spania. Sau mai mult în Spania locuiește și face naveta în SUA, ceva de genul acesta. E pe drumuri.... călătorește mult.
Manuel Mascarell/Spania și Brian Libier/Olanda în timpul show-ului de sâmbătă seara.
Esther/Spania, (partenera lui Ramon Morales) și Kaytee(India)
Terry și Cecile /Franța/Paris.

O pereche extraordinară, i-am întâlnit și anul trecut la festival .
SAF3, adică Salsa Addicted Festival care a juns la ediția a 3-a (26-28 martie). Pe http://www.salsaaddictedfestival.com/ se pot citi mai mai multe informații despre artisti/instructori. Au fost prezenti 13 artiști internaționali și 8 artiști români.
Răzvan și Oana /Timisoara/Salsa With Attitude Dance Company
Terry/Franta, Brian/Olanda si Mab/Franța - instructori de salsa
Kaytee/India si Ioana/Romania- instructori de salsa . Pe lângă faptul că este un profesionist,Kaytee a fost un drăguț, un simpăticuț, un dulce, .....și-a adunat mulți fani. Dacă va veni și la anu` , sunt convinsă că vor fi mulți înscriși la lectiile lui :)
Mab/Franța și o cursantă.


Anul acesta Mab nu a avut parteneră. În 2009 a predat lecțiile de salsa împreună cu Pusha.
Nu erau nici cei mai ieftini dar nici cei mai scumpi pantofi de dans. Eu ce să zic?....nu mă pricep la astfel de pantofi :) , oricum am picat pe spate văzând prețul :). O cursantă mi-a spus că sunt de calitate și că își merită prețul. Atunci așa trebuie să fie!
Ramon Morales(SUA), Dan(organizator-Salsa addicted), Terry(Franța),Brian(Olanda) și Mab(Franța).

Veselie cât cuprinde....nici nu se vede oboseala pe ei, în ciuda faptului că de abia au terminat cu workshop-urile.

Nu știu cum au rezistat oamenii ăștia la atâta muncă și după muncă la party, unde și acolo au muncit, că doar au dansat în draci :) . Eu am plecat pe la ora 2,00 și am fost ca un zombie a doua zi. Și eu nici nu trebuia să mai fac nici un efort duminica, pe când ei, dimineata la 11,00 trebuiau să fie apți de lecții. Și instructorii și cursanții.


2 Kommentare: