Sonntag, 26. Dezember 2010

Principesa Margareta a României

Lansare de carte- sâmbată 18 decembrie 2010-Iulius Mall- ”Carte regală de bucate” semnată Principesa Margareta a României.

”Ideea de a pune împreuna rețete culinare, alături de povești cu oameni dragi este plăcută și amuzantă. Am făcut acest lucru cu pasiune, amintindu-mi o multime de detalii despre oameni pe care îi iubesc, îi admir sau cărora le port prietenie și recunoștință......

Capitolele cărtii nu respectă ordinea în care sunt servite felurile la masă, nici ordinea alfabetică sau cea a importanței personalităților. Capitolele poartă numele celor de la care am rețetele si sunt așezate aproximativ în ordinea în care mi-am cunoscut rudele.....

Fiecare capitol cuprinde amintirile mele, detalii despre prietenia si legatura noastră de rudenie, un crâmpei din lumea care ne unește, contextul cultural si istoric în care familiile noastre au existat împreună, rețeta sau rețetele și fotografii.”-Principesa Margareta a României.


Despre carte au vorbit :Brîndușa Armanca-director Institutul Cultural Român din Budapesta și Victor Neumann-istoric, analist politic si prof.univ.la fac. de Litere si Istorie din cadrul U.V.T.















Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen