Sonntag, 2. Mai 2010

Rugby - Divizia Nationala - Timisoara - Petrosani

Sambata 1 mai , s-a disputat la Timisoara meciul de rugby intre echipele RMC Universitatea de Vest Timisoara si CS Stiinta Petrosani. Meciul s-a jucat in cadrul etapei a VII-a, a Diviziei Nationale de rugby pentru calificari in play-off si play-out. RMC Universitatea de Vest Timisoara a invins cu scorul de 35-16 (punctele castigate prin 7 eseuri). Marcatorii timisoreni au fost : Bizo Gheorghe, Capatina Eugen(2), Miu Cristian, Preda Dragos, Panzaru Marian si Stamatin Bogdan. CS Stiinta Petrosani i-a avut ca marcatori pe Ivan Daniel cu 1 eseu si Iepure Ovidiu cu 3 lovituri de penalizare si 1 eseu.








Arbitrul de centru a fost Sabau Gheorghe(S) iar cei doi arbitri asistenti au fost Deatcu Mircea(C) si Cojocnean Calin(D), ....toti trei clujeni.

p.s. acesta a fost primul meu contact in a fotografia un alt sport decat motociclismul (pozat 5 ani pentru Moto Life -revista editata in Bucuresti).

Pana acum nu am fost inca la un meci de rugby, desi imi doream de mult timp sa vad pe viu :) si nu doar la tv. Dar,chiar daca teveul imi aducea in casa meciul, oricum tot rar am vazut rugby. Ca un facut....vineri am fost sa-mi ridic fisa fiscala pe 2009 pentru cateva colaborari la Agenda(saptaminal timisorean) si ce-mi vad ochii pe tabla :) cu impartirea muncii in redactie.....hihihi...meci de rugby sambata 1 mai. pfuuuuuuuuuuai ce bine.... laaaaaaaaaaa fix mi-am zis.......iaca momentul pentru altceva.
Esenta este ca mi-a placut sa fotografiez . Claaaaar, mi-a placut, si deja am in plan ce si cum sa fotografiez :) data viitoare. Sper sa-mi si iasa asa cum imi doresc :).

Nu stiu de ce , dar mi i-am inchipuit mari si lati, mai bine zis uriasi, voluminosi, adica un rugbist = un munte de om . Adevarul este ca, nu stiu cat de musculos/voluminos trebuia sa fie un jucator ca sa nu ma mir acum cand am vazut pt prima data jucatori de rugby. Cel putin la meciurile de la tv, cele cateva pe care le-am vazut asa i-am vazut. Nu pot sa neg, cativa au fost cam asa cum i-am vazut la teleu, dar probabil ca nu aceasta este regula pentru a fi un bun jucator de rugby. Deci, nu are importanta chestiuta aceasta acum pt ca oricum nu stiu mai nimic despre acest sport. Forta au, asta este clar! Chestia este ca parca nu toti impingeau la gramada, si poate doar aceeia sunt mai solizi . hm....data viitoare ma documentez despre jucatori, rolul lor/rolul fiecaruia :) acum eram absorbita de pozat si nu eram atenta la cine ce face ..........funny... La final am intrebat de scor . Si ce-mi aud urechile....hihi....atatea eseuri cutare, atatea in prima repriza, etc etc. Pur si simplu mi s-a lipit coltul gurii de varful urechii. Am zambit luuuuuung. Eseul e un fel de gol la rugbisti. dar mai e si transformarea, care e un gol mai :)....mai valoros. Esenta e ca eseul valoreaza 5 puncte, si daca am inteles bine pt transformare mai primesc in plus 2 puncte. Transformare fiind, cand mingea ajunge intre cei 2 stalpi de poarta, dar nu oricum . Mingea trebuie sa zboare printre cele 2 bete.(hm, cu siguranta au o denumire, dar si asta ramine pe data viitoare :) Muuuuulte ramin pe data viitoare. Iar eseul , ca sa termin cu ”golurile” rugbistilor, este asezarea mingii la sol , dincolo de linia de but a adversarilor. Si eu care credeam ca acest cuvant: eseu - este legat doar de studiul asupra unor probleme filozofice, literare, etc, etc , etc.

Le multumesc arbitrilor pentru luminarea mea !

Pentru orice exista un inceput! nu-i asa? :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen