Mittwoch, 5. Mai 2010

Rugby - Divizia Nationala - Timisoara - Iasi

Data trecuta( 1 mai) , cand am fost pentru prima data la un meci de rugby, am intrebat la plecare cand va fi urmatorul . Si iaca a venit urmatorul meci, care a fost azi, miercuri 5 mai. Foarte hotarata, m-am instalat iar la pozat. Mi-ar fi placut sa ajung ceva mai devreme sa mai aflu una-alta, dar din pacate am ajuns la marele fix, chiar cand ieseau jucatorii din vestiare.
Asa ca, nu am mai avut timp de discutii. Iar in pauza, am copiat numele si numarul jucatorilor, atat al sportivilor ieseni dar musai si al timisorenilor. Asa mi s-a spus ca nu au aceleasi numere ca si in meciul trecut, cel cu Petrosaniul, asa ca a trebuit sa scriu din nou lista.
Meciul s-a disputat in cadrul Diviziei Nationale, intre echipele RCM Universitatea de Vest Timisoara si Poli Agro Unirea Iasi pentru calificari in play-off si play-out. Meciul a fost unul de restanta, care trebuia sa se joace in 24 aprilie in etapa a VI-a.

Lupta pentru victorie a fost mult mai crancena decat in meciul din 1 Mai, cel cu Stiinta Petrosani .

Scorul final a fost 30 la 3, ( in pauza 8 la 3) luand punctul bonus. Astfel echipa timisoreana a urcat pe locul 3 situandu-se in momentul actual inaintea iesenilor.

Sambata 15 mai RCM va juca in deplasare, la Constanta.











Nu am pus fotografie cu spectatorii , dar ar fi meritat, sa vedeti cat de putini au fost. Si ma intreb, de ce? Nu este atat de cunoscut acest sport, nu este suficient mediatizat, este greu de inteles( ma refer comparativ cu fotbalul), sau este departe terenul ? Care este problema? Este vre-un raspuns la aceasta intrebare?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen