Mittwoch, 11. Mai 2011

Nikolai Burliaev

Nikolai Burliaev- Artist al Poporului Rus , cunoscut din filmele lui Andrei Tarkovski (Copilăria lui Ivan/ copilul Ivan si Andrei Rubliov/ clopotarul Boriska) a participat marti 10 mai 2011 la deschiderea Cinematecii de Artă ”Cavalerul de Aur” , parte a Festivalului International de Artă din Moscova .
Evenimentul a avut loc in Aula Magna a Universității de Vest din Timisoara iar primul film vizionat a fost ”Lermontov” - scenariu si regia Nikolai Burliaev.












Când am aflat că cel care a jucat rolul copilului Ivan din filmul Copilăria lui Ivan va fi prezent in Timisoara, mi-am zis că musai trebuie să îl văd si acum la o diferentă de 50 de ani de la momentul producerii filmului. Rolul pe care l-a jucat în acest film și cum l-a jucat m-au impresionat. Merită văzut acest film. Este impresionant .
















1 Kommentar:

  1. Draga mea Valentina, te indemn sa vezi si celelalte filme ale lui Andrei Tarkovski: Calauza, Andrei Rubliov, Oglinda, Solaris, Nostalgia (facut in exil), Sacrificiul (facut pe patul de moarte). Te asigur ca dupa ce le vezi, vei fi alta... Va avea de castigat nu doar sufletul, ci si ochiul tau fotografic.

    Personal am vazut Calauza de vreo 6-8 ori, dar oricand, la orice ora, l-as revedea cu placere. Este un film extrem de complex, in care cu fiecare vizionare descoperi noi si noi lucruri.

    Si felicitari pentru poze! Cea cu calugarita si Cernikova in spate, precum si Cernikova separat sunt extraordinare!

    Toate bune si astept sa ne schimbam cu impresiile :)

    AntwortenLöschen