Freitag, 19. Februar 2010

PET-ul meu... episodul 2

În episodul 2 despre zburătoarea mea :))), veți vedea câteva poze în care își ia avânt și zboară de pe o plantă pe care tocmai mă pregăteam să o desființez. Mai bine zis să o înnoiesc dacă e bine spus. I-am tăiat vârfurile și le-am pus în apă să facă rădăcină. Planta era deja uriașă și doar deasupra avea frunze, dedesupt era doar vrej. (cine cunoaște...știe :))). În timp ce eu ”operam” planta, vine zburătoarea si-mi conturbă munca. Trebuie să știti că este o pasăre foarte curioasă, prietenosă și îi place foaaaaarte mult să fie în preajma cuiva.
Eu vorbesc despre pasărea mea, pentru că este foarte mult în libertate. Fiind majoritatea timpului în afara coliviei, ea zboară prin casă dintr-o camera în alta, mi se așează pe umăr si stăăăăăă și stăăăăă așa până se plictisește. De multe ori și adoarme pe umărul meu ....când sunt la calculator sau tv.
Daca am vazut că a venit și mi-a întrerupt munca, mi-am zis sa-i fac cateva fotografii în timp ce zboara. Și am tot pus-o înapoi pe plantă pană am facut câteva poze.

Bag sama că nu a avut nimic împotriva acestei operatiuni de zbor repetat, altfel s-ar fi dus pe creanga ei. Ziceti si voi....nu e frumos cum zboară?
Aici e si creanga care este legata de 2 suporti de metal in forma de L. Să nu cumva să îndrăzniți să ziceti ca nu îi ofer conditii bune de trai. hihi Chiar mi-e drag de papagalul ăsta și atunci cum să nu ii fac ce pot, atât cât pot. Cand am vazut poza asta de mai jos, m-a apucat râsul,m-am uitat cam ciudat la aripile lui, la penele alea mici, ce aiurea stau. Probabil din cauza turbulențelor de aer create ...hehe...explicatie deșteaptă. Ei, na, zic si eu, dar altă explicatie nu am gasit, pentru ca atunci cand e în repaos toate penele ii stau frumos. Uitați-vă ca fain își ține adunate picioarele în timpul zborului.
Să vă mai povestesc un pic și despre dormitul lui. Înainte de a avea centrală proprie aveam țevile de la calorifer în partea de sus a pereților, aproape de tavan(stau la et.IV). Acolo a dormit o perioada tot pe o crengută legata de teava de calorifer. Acum ca este centrală în apartament, țevile au disparut si a disparut si culcusul lui , dar doar pt o zi. M-am dus si i-am adus o creanga destul de mare si am înfipt-o in gaura din perete lăsată de la teava de calorifer. Așa că ”dormitorul” lui , care e in alta cameră, nu aici unde sunt facute pozele, e refacut :))).
Chiar are nevoie de acele crengi pentru a roade, pentru a-și ascuti ciocul. E bine si pentru picioarele lui, pentru că apucă în mod natural creanga. E mult mai comod pentru el. Când sta pe ușă ghearele i se îndoaie în stânga sau dreapta. Cred că staul pe ușă este un pic mai incomod pentru el.
Mai trebuie să vă zic ceva. Camera asta era albă când l-am adus în casă. Poate o să zâmbiți, dar am zugravit-o verde pentru el. Daca nu poate sa aibă copaci macar sa fie verde în jurul lui. Adevărul e ca nu stiu cum stau aceste păsări cu deosebirea culorilor, dar ma gandesc că poate e mai comod pentru ochii lui. hm , ce stiu eu....


Cred că l-am lăudat destul. Am promis că o sa postez și cum face baie în vasul de jena dar, astea-s poze chiar ”calde” așa că am zis să aibă prioritate .

Alo, alo, mai are cineva Alexandru Mare? dintre cei care citesc aceste rânduri, sau prieteni de ai voștri care au așa o pasăre?



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen